brist på liv...

Hej hej...
 
5 saker som jag tror att dom flesta inte vet om mig.. 
 
Om jag tycker att en person är störig så säger jag det rätt ut, är inte så rädd för att säga vad jag tycker om personen utan det som jag tycker det säger jag face2face!
 
Hatar när personer skryter "åhh kolla jag har en massa sånna märkes kläder" jag har ovjså en massa men man skriker inte ut det till alla.. sen om persone säger att den reser mycket, köper nya kläder osv. Det är sjuuuukt störigt tycker jag!
 
När jag är ensam hemma på kvällarna så brukar jag vara välldigt rädd om jag inte är själv & så om jag hör något så vågar jag inte gå ut & kolla vad det va..
 
Om jag ska gå förbi en snygg eller söt kille så tar jag ALLTID upp min mobil & skriver till någon så man verkar poppis eller så, vet inte varför.. kanske blir lite osäker? ;P
 
JAg HAAAATAR en lärare på min skola.. hen är värst av exakt allt som existerar, såååååååå jobbig !!
 
 
 
 
Ska träna omm 30 miiiiiiiiinuter så bara MÅÅÅSTE sticka nuuuu..
 
 
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: