Läget..?

LENZIA:
 

Lenzia är en 6 åring som har gått LC i hoppning men ska starta LB/LA vi ska försöka komma in i ponny SM i både hoppning & dressyr då hon har Valdo efter sig & hennes mamma går & har gått EM & massa annat i Norge!
 
I dressyr så har vi startat LB:1 & ska starta LA:1 om nåpgon vecka sen kommer vi nog starta någon MSVB i dressyre också för hon är så duktig i allt hon gör!
 
Hon har världens finaste teknik i hoppningen & världens finaste steg i dressyren, luftigt & långa fina steg!
I hoppningen suger hon tag i alla hinder & är absolut inte tittig på något! Hon är något extra & helt underbar, inte ofta man hitter en sån bra häst & något man absolut inte tänker på när man är med henne är att hon bara är 6 år, eller ja snart iallafall, 6 år & cool lugn, något speciellt!
 
Det som jag och Lenzia kommer att satsa på är Fälttävlan! Hon är startad P70 & P80 fast målet med 2013 är att ha startat en 1 stjärning (cnc*) under året (2013).
 
 
Bilder på henne & vissa där jag är med <3

Vissa bilder är JÄÄTTE gammla & den där jag rider & hon galopperar är första gången jag rider hemma, vissa är ifrån i sommras. Har inga nya som är tagna inom dom senaste veckorna. Bilden där vi rider dressyr är när jag haft henne i ty 3 veckor <3
 
 
 
 
 
Tar Wilda en annan dag, ska försöka mysa med la familia & få några + poäng så man får träffa kompias & vänner imorgon igen!
 
 
Puss & ha en super fredag <3

Kommentarer
Postat av: Ronja
2013-02-01 @ 20:29:31 / http://ronja.blogg.se

Gud vilken fin häst du har! Hon är ju bedårande, verkligen!!!

Detsamma :)

Svar: Tack så jätte mycket, alltid lika kul att få såna kommentarer :P
amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: