Rubrik

Men tjena... 
 
FREDAG som alla har längtat efter! 
Men jag firar den forever alone lixom.. skulle egentligen träffat Julia & så fast får inte gå ut & massa sånt skit så svi ska försöka att ta det imorgon med en massa fjesk & sånt!
 
Men det kan väll bli kul, ska försöka skriva ett långt inlägg om vart mina hästar befinner sig just nu & mina gammla & vad som hänt dom.. det kommer nog bli en hel del fast jag ar ju en hel fredag på mig så det ska jag la hinna ;P
 
 
Men ja ska bara äta sen så fxar jag väll det till er.
 
Puss <3
 
Jag & jullebulle <3
Om du ser detta så älskatr jag dig babe <3 <3
 

Kommentarer
Postat av: Julia
2013-02-01 @ 19:06:46

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket också bebe, du änden jag kan lita på alltid puss min fina älskling! <3

Svar: Du betyder allt! Vill aldrig förlora dig <3
amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: